לחצן מצוקה לעובדים ולגני ילדים

לחצן מצוקה לעובדים ולגני ילדים

 

מתאים לעובדי ביטחון, מאבטחים, שומרים, מורות בבית הספר, גננות בגן ילדים, עובדי מפעל ותעשייה, עובדי בניין, מדענים, עובדי אוניברסיטה ושאר בעלי התפקידים אשר נמצאים בסיכון מתמיד בזמן מילוי תפקידם. מכשיר סמול טראק מאפשר לעובד השגחה קבועה בשעת מילוי תפקידו אם זה ביום או בלילה וכאשר הוא עובד לבד או בשעות לא שגרתיות. המכשיר נמצא קבוע על העובד, מצויד בלחצן מצוקה והתראת נפילה. המכשיר הוטמע בהצלחה במספר מוקדים, עיריות, עסקים ומפעלים להגנה ושמירה אישית.

 

ככה זה עובד

כל עובד מקבל מכשיר מצוקה אשר נושא עליו כשרשרת, על החגורה או בכיס, כחלק מציוד עליה למשמרת. מוקד הבקרה, מקבל מסך שליטה וניהול – דיספצ'ר אשר מאפשר לו לעשות את הדברים הבאים: – צפיה בכל העובדים על גבי מפה אחת בזמן העבודה. – תיחום אזורים שמותר \ אסור להיות בהם. – קבלת התראות של לחצן מצוקה או התראת נפילה – קבלת התראות כאשר נגמרת הסוללה של המכשיר, קבלת התראות סוללה חלשה. – צפיה בהיסטוריה של מיקומים בזמן העבודה. – חלוקת המכשירים לפי עץ ראשי\משני, שדות, שמות, תיקיות ופרויקטים לנוחות מרבית. – מתן הרשאות לעובד לראות את המכשיר שלו עצמו. – צפיה בדוחות לפי עובדים, לפי ישובים, לפי מיקומים, לפי התראות וכדומה. דוחות נוספים לפי הצורך. בסיום המשמרת העובד מחזיר את המכשיר לעמדה הטעינה

מה קורה בלחיצה על לחצן המצוקה

כאשר העובד לוחץ על לחצן המצוקה, מתרחשות מספר פעולות בו זמנית. אנחנו יכולים להציע לכם את סדר הפעולות המומלץ, אך עם זאת נותנים לך את האפשרות לבחור ספציפית בפרויקט שלכם מה תרצו שיקרה:
– התראת מצוקה במוקד הדיספצ'ר או במוקד המקומי שלכם
– שיחת טלפון למוקד
– שיחת טלפון לקב"ט ראשי
– שליחת SMS למספר טלפון כל שהוא
– שליחת התראה באפליקציה של פוקסי פיינדר

 

שמרו על העובדים שלכם

העובדים הם הכוח המניע של הארגון. מכשירי המצוקה מאפשרים ביטחון אישי עליהם ועל מה שהם שומרים עליו, אם זה אנשים או סחורה, ציוד או מבנה. מכשיר הסמול טראק בעל תוכנה ייחודית פרי פיתוח של פוקסי פיינדר אשר מתאימה לצרכים של העסק, עם יכולת לבצע שינויים והתאמות. להלן סקיצת המערכת:

השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר בהקדם